default_mobilelogo

Uzun zaman oldu yazmayalı bu nedenle bol resimli postlarla başlayalım. İnstagram üzerinden yaz tatilinde gittiğimiz Göynük’teki Ulusoy Kemer Holiday Club hakkında çok sayıda soru aldım bu nedenle; bir yazı yazayım merak edenlerde buyursunlar okusunlar dedim :)

Sıcak bir Haziran ayıydı... Kışın yorgunluğunu atmak için yaz başında bir tatil yapma fikri hep cazip gelmiştir bize, bu nedenle yine attık kendimizi Kemer’e… Bu seferki ilginç bir rota olacaktı bizim için çünkü arabayla gideceğiz ve Kemer’den sonra Marmaris Selimiye ve O yarımadayı gezme kararındaydık ancak önce dinlenmeliydi vücut…

Her zamanki gibi daha Aralık ayındayken yaptık planımızı... Erken rezervasyon fiyatlarından faydalanarak çok çok uygun bir fiyata yaptık rezervasyonumuzu… Nelere mi dikkat ettik? Bizim için önemli olan, otelin kocaman bir bina yığını olmaması, etrafının bol yeşil olması ve tabiki denizinin yosunlu olmamasıydı. Geçen senede Tekirova’da başka bir otele gittiğimiz için(başka bir yazıda anlatacağım) sevmiştik o denizi ve yine Kemer’e gidelim ama başka otele gidelim dedik… Kemer de araştırdıysanız bilirsiniz ki belli kalitede az otel vardır, onlarında bazılarının fiyatları çok çok uçuktur. Bu nedenle yeşili bol, bina değil de tatilköyü gibi olan, iskelesi büyük ve yer bulma sorunu olmayacak bu oteli seçtik…

Puanım ETSTUR’ a verdiğim gibi 7 idi (10 üzerinden) . Nerden puan kırdın derseniz daha iyilerini gördüm ondan kırdım ancak bu fiyata alınabilecek en iyi hizmetti diyebilirim.

- Çocuklu aileler için bulunmaz bir nimet olabilir çünkü havuzları, yeşil alanları o kadar çok ki aklınız kalmaz.

-Yemeklerde biz problem yaşamadık ancak beklentiye göre değişir tabiki… Kahvaltı gayet iyi, öğle saatlerinde başlayan gözlemeci teyze akşam yemeğine kadar açık, kumpir saati, tatlı saati var.

-Pastane kısmı kesinlikle başarılıydı, günün her saati içebileceğiniz Türk kahvesi bölümü kahvaltıdan sonra başlıyor ta ki gece 12 ye kadar birfiil açık kalıyor. Öğle yemeklerine hiç gitmediğim için yorum yapmayacağım sadece kavun karpuz almaya gittik biz.

-Akşam yemeklerinde ise bence başarılıydı. Tüm beş yıldızlı otellerde olduğu gibi bu akşamki yemekler şekil değiştirerek ertesi akşam da çıkıyor tabiki. Bu nedenle o anda pişen sıcak yemekleri tercih etmeli, biz hep öyle yaptık. Her akşam pide fırını açık ve gayet güzel. Biz bir akşam Türk gecesine denk geldik, lahmacunlar, içli köfteler vardı ve gayet lezzetliydi.

Kısacası kalamar karides gibi özel yemekler beklemiyorsanız memnun kalırsınız.

Tek uyarmam gereken akşam yemek saati başlangıcında yemeğe inmemeniz. 1 saat filan yer aramak zorunda kalabilirsiniz. Biz hep 19.00 başlayan yemeğe 20.00-20.30 gibi gittik, rahat rahat yedik yemeğimizi.

Eğlencelerde ise, her akşam aktivite var olarak geçiyor ancak bana göre soft eğlence sınıfına girmeli. Akşam eğlenceleri dahi çocuklara yönelikti. Türk gecesinde dansöz ve bir grup vardı 1 saat filan sahnedeydiler o sırada da biz yemekte olduğumuz için katılamadık. Akşamları daha sakin geçen bir otel. Full aktivite olarak düşünmemek lazım.

Alkollü alkolsüz içeceklerde sınır yok. İstediğiniz herşeyi buluyorsunuz. En güzel yani her yerde su dolabı olması, gündüz sular soğumaya pek fırsat kalmıyor ancak bence sorun olmadı. Odadaki dolaba çıkarıp soğuttuk biz.

Otel genelinde çalışanlar Özbek ve Kırgız stajyerler olduğu için biraz daha acemice bir hizmet var ancak, stajyer oldukları için Türkçe öğrenmek amacı ile sıkı bir iletişim içindeler, çok hızlılar ve çok güler yüzlüler. Özellikle Türk kahvesi içerken o bölümdeki Özbekler ile sohbet ettiğimizde, okul olarak geldiklerini, 3 ay kalacaklarını ve Ülkelerinde böyle imkanlar olmadıkları için geldiklerini, hallerinden çoook memnun olduklarını paylaştılar. Onlar memnunlarsa bizim içinde sorun yok tabiki ;)

Akdeniz otellerinin genelinde olduğu gibi Rusların nüfusu Türklerden fazla. Ancak orta kaliteli ve çocuklu Ruslar hep, içip içip gece sapıtacak Ruslardan değillerdi :)

Birkaç resim hisslerimi, anlatmak istediklerimi daha kolay anlatabilir...

Benim anlattıklarımdan sonra gitmeye karar verişeniz umarım beğenirsiniz umarım eğlenirsiniz. Sormak istediğiniz bir konu olursa her zaman beklerim ;)